ankieta nie istnieje
energia tradycyjna ››      Gaz płynny   (0) ››      Olej opałowy   (0) ››      Węgiel   (0) ››      Eko-groszek   (0) ››      Drewno   (0) ››      Pellet   (0) ››      Brykiet   (0) ››      Projektanci   (0) energia odnawialna ››      Pompy ciepła   (213) ››      Geotermia   (0) ››      Rekuperacja   (0) ››      Energetyka słoneczna   (0) ››      Biomasa, biogaz, biopaliwa   (0) ››      Energetyka wiatrowa   (0) ››      Odnawialne źródła energii   (0) ››      Projektanci   (0) ››      Promotorzy   (2) znajdź firmy w swoim regionie

Pozyskiwanie i utrzymanie klienta w energetyce

bieżące ponad rok temu    26.01.2015
Ewa Bielińska
komentarzy 0 ocen 0 (0%)
A A A

Podziel się linkiem ze znajomym.

Twoja nazwa
podaj swój adres e-mail
podaj adres e-mail znajomego
Pozyskiwanie i utrzymanie klienta w energetyce portal energia

1 lipca 2007 r. weszła w życie dyrektywa 2003/54/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 czerwca 2003 r., wprowadzając tym samym nowy typ umowy nazwanej umową kompleksową . Dzięki temu odbiorcy w gospodarstwach domowych nabyli uprawnienie zakupu energii od wybranych przez siebie sprzedawców. Nowe regulacje spowodowały przymus zmian zasad funkcjonowania na rynku energii, a tym samym stworzyły wiele możliwości jak i problemów w związku z koniecznością pozyskania klienta. Strategie dotarcia do klienta oraz sposoby budowy lojalności i długofalowych relacji z odbiorcami, to kluczowe wyzwania jakie stoją przed sprzedawcami.

Podczas dwudniowego warsztatu dowiedzą się Państwo o sposobach tworzenia konkurencyjnej oferty odpowiadającej na indywidualne potrzeby klientów. Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 16-17 marca w Warszawie (Hotel Sheraton), stwarza możliwość poznania interesujących rozwiązań praktycznych i jest szansą na zdobycie gruntownej wiedzy dotyczącej pozyskania, a także utrzymania i obsługi klienta.

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:

  • Narzędzia i proces badania potrzeb klienta
  • Indywidualizacja produktów sprzedażowych
  • Problematyczne aspekty zawierania umów
  • Maksymalizacja szans na utrzymanie klienta
  • Internet jako nowy kanał dotarcia do klienta
  • Procedura reklamacji w praktyce
  • Zarządzanie relacjami i obsługa klienta po zawarciu umowy

Podczas warsztatu swoje prelekcje zaprezentują:

Łukasz Janiec (Psycholog, Trener biznesu, Coach),
Rafał Jarosz (KlinikaCallCenter.pl),
Krzysztof Jedziniak (A.T. Kearney),
Maciej Kroenke (Director, fernPartners),
Krzysztof Kwiecień (Ernst & Young Law),
Magdalena Pawłowska (INSOURCE Marketing and PR Agency),
Maciej Szambelańczyk (Of counsel, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.).

Więcej informacji: http://mmcpolska.pl/event/pozyskiwanie-i-utrzymanie-klienta-w-energetyce

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
Starszy Kierownik Projektu
tel: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
Komentarze (0) portalenergia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy nie związane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin). dodaj komentarzbądź pierwszy!
treść komentarza