Drogi użytkowniku

Flash nie bangla, Flash kaput ;-(

Włącz obsługę Flash lub ściągnij najnowszą wersję Adobe Flash Player.

Czy skorzystasz z programu dopłat do kredytów na domy energooszczędne?

energia tradycyjna ››      Gaz płynny   (101) ››      Olej opałowy   (55) ››      Węgiel   (40) ››      Eko-groszek   (24) ››      Drewno   (42) ››      Pellet   (84) ››      Brykiet   (63) ››      Projektanci   (347) energia odnawialna ››      Pompy ciepła   (572) ››      Geotermia   (300) ››      Rekuperacja   (133) ››      Energetyka słoneczna   (499) ››      Biomasa, biogaz, biopaliwa   (203) ››      Energetyka wiatrowa   (85) ››      Odnawialne źródła energii   (169) ››      Projektanci   (486) ››      Promotorzy   (2) znajdź firmy w swoim regionie

Drogi użytkowniku

Flash nie bangla, Flash kaput ;-(

Włącz obsługę Flash lub ściągnij najnowszą wersję Adobe Flash Player.

PGE najpopularniejszą marką energetyczną

bieżące ponad rok temu    3.10.2014
Ewa Bielińska
komentarzy 0 ocen 0 (0%)
A A A

Podziel się linkiem ze znajomym.

Twoja nazwa
podaj swój adres e-mail
podaj adres e-mail znajomego
PGE najpopularniejszą marką energetyczną portal energia

W rankingu Top Marka 2014 PGE Polska Grupa Energetyczna uzyskała najlepszy w branży energetycznej wynik za liczbę informacji w prasie i Internecie oraz ich zasięg. Badanie zostało przeprowadzone przez miesięcznik „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów.

Na potrzeby rankingu przeanalizowano okres od 1 lipca 2013 do 30 czerwca 2014 r. Na temat PGE Polskiej Grupy Energetycznej w prasie ukazało się 12810 tekstów. Najwięcej artykułów – 10914 – miało wydźwięk neutralny, 1733 publikacje były pozytywne, zaś za negatywne uznano 163. PGE Polska Grupa Energetyczna jest także najpopularniejszą marką energetyczną w Internecie. Na jej temat ukazało się 70227 publikacji, z czego 68 proc. na witrynach ogólnopolskich.   

Top Marka to prestiżowe badanie miesięcznika „Press” i PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, którego celem jest wyłonienie wizerunkowych liderów z sektorów cieszących się największym zainteresowaniem prasy i Internetu. W tegorocznej, siódmej edycji badania, analizą objęto ponad 315 tys. publikacji prasowych oraz prawie 1,2 mln materiałów z Internetu, które ukazały się od 1 lipca 2013 roku do 30 czerwca 2014 roku. W badaniu uwzględniono teksty na temat 100 marek z najczęściej opisywanych branż: motoryzacja, telewizja, radio, energetyka, banki, telekomunikacja, ubezpieczenia, sieci handlowe, stacje paliw i artykuły spożywcze.

PGE

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
Komentarze (0) portalenergia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy nie związane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin). dodaj komentarzbądź pierwszy!
treść komentarza
A2 - idealmedia dół