baza firm
zobacz firmyz branży
energetycznej
ogłoszenia
poznaj ofertęfirm i użytkowni-
ków serwisu
newsy
dowiedz sięco dzieje
się w branży
forum
poznaj opiniespecjalistów
i uzytkowników
kalkulatory
wylicz kosztyalternatywnych
źródeł energii
Jeśli zapomniałeś(aś) hasło podaj swój adres e-mail, który podałeś(aś) przy rejestracji. Następnie zaproponuj nowe hasło.
Link aktywacyjny zostanie wysłany na adres e-mail.
bieżące |
ponad rok temu
31.12.2014 Ewa Bielińska komentarzy 0 ocen 0 (0%) |
A A A |
Sms, formularz internetowy i aktualizowana na bieżąco mapa umożliwiają klientom szybsze zdobycie informacji o trwających wyłączeniach awaryjnych i planowych oraz oraz na zgłoszenie usterki. Oprócz tego oczywiście można korzystać z tradycyjnych kanałów telefonicznych.
Poniżej przedstawiamy informację, jak korzystać z poszczególnych kanałów komunikacyjnych:
Sprawdź na mapie
Kiedy dochodzi do przerw w zasilaniu, warto sprawdzić, czy dyspozytorzy już o tym wiedzą. Informacja zawarta jest na mapie internetowej, dostępnej także na urządzenia mobilne: http://www.energa-operator.pl/wylaczenia/wylaczenia_biezace.xml
Po kliknięciu w odpowiedni oddział znajdą Państwo szczegółowe informacje o obszarach, na których występują awarie oraz o szacowanym czasie przywrócenia zasilania. Uwaga – czas ten może ulec zmianie, a wynika to zarówno z czynników technicznych jakie mogą się pojawić w trakcie usuwania awarii jak i też z powodu warunków atmosferycznych.
Klientów zamieszkujących obszary, które znalazły się w naszym wykazie, prosimy czekać na usunięcie awarii. Strona z wyłączeniami aktualizowana jest na bieżąco.
Zgłoś poprzez formularz
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie http://www.energa-operator.pl/formularz_zgloszeniowy.xml Jego dokładne wypełnienie pozwoli na szybszą identyfikację miejsca awarii.
Ważne! jeśli zauważą Państwo sytuację zagrażającą życiu (zwłaszcza zerwane przewody) prosimy o kontakt z numerem 991 (bezpłatny) lub 801 456 456 (płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego). Bezpośredni kontakt telefoniczny, pozwala naszym służbom na pozyskanie w trakcie rozmowy dodatkowych informacji, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla niezwłocznego podjęcia skutecznych działań.
…lub wyślij SMS o treści AWARIA na numer 3991
Aby zgłosić przerwę w dostawie energii należy wysłać SMS o treści AWARIA na numer 3991 i dalej postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. SMSy trafiają do dedykowanego systemu, a następnie do centrum zgłoszeniowego, które równolegle przyjmuje zgłoszenia telefoniczne.
Po usunięciu awarii na numer nadawcy przesyłany jest SMS zwrotny informujący o przywróceniu napięcia. Jeżeli usterka nie została jednak usunięta, lub występuje np. brak jednej fazy, prosimy o ponowny kontakt np. za pomocą SMS lub formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej spółki (http://www.energa-operator.pl/formularz_zgloszeniowy.xml
Ważne! Tak jak w przypadku formularza, w sytuacjach zagrożenia życia korzystaj z telefonicznego sposobu zgłoszenia – 991 lub 801-456-456.
Taką możliwość zgłoszenia usterki mają tylko odbiorcy w obszarze obsługiwanym ENERGA-Operator.
Albo zadzwoń na numery
991(bezpłatny) lub
801 456 456(płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego) - gdy mieszkasz w okolicy graniczącej z innym operatorem systemu dystrybucyjnego
Ważne: jeśli zagrożone jest życie lub zdrowie, zadzwoń i postępuj zgodnie z nagranymi instrukcjami
W sytuacji awarii masowych uprzejmie prosimy o cierpliwość, gdyż jednocześnie może dzwonić bardzo wiele osób.
ENERGA
+ | 0 głosów: 0 (0%) 0 | - |
Komentarze (0) portalenergia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy nie związane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin). | dodaj komentarzbądź pierwszy! |
Projekt i wykonanie: Agencja reklamowa IdealMedia Partnerzy: Studnie glebinowe Zaloguj do poczty: poczta.portalenergia.pl
Warmia i Mazury regionem zjednoczonej Europy Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
|