Drogi użytkowniku

Flash nie bangla, Flash kaput ;-(

Włącz obsługę Flash lub ściągnij najnowszą wersję Adobe Flash Player.

ankieta nie istnieje

Jak zgłosić awarię i sprawdzić, kiedy zostanie usunięta. 4 sposoby

bieżące ponad rok temu    31.12.2014
Ewa Bielińska
komentarzy 0 ocen 0 (0%)
A A A

Podziel się linkiem ze znajomym.

Twoja nazwa
podaj swój adres e-mail
podaj adres e-mail znajomego
Jak zgłosić awarię i sprawdzić, kiedy zostanie usunięta. 4 sposoby portal energia

Sms, formularz internetowy i aktualizowana na bieżąco mapa umożliwiają klientom szybsze zdobycie informacji o trwających wyłączeniach awaryjnych i planowych oraz  oraz na zgłoszenie usterki. Oprócz tego oczywiście można korzystać z tradycyjnych kanałów telefonicznych.

Poniżej przedstawiamy informację, jak korzystać z poszczególnych kanałów komunikacyjnych:

Sprawdź na mapie

Kiedy dochodzi do przerw w zasilaniu, warto sprawdzić, czy dyspozytorzy już o tym wiedzą. Informacja zawarta jest na mapie internetowej, dostępnej także na urządzenia mobilne: http://www.energa-operator.pl/wylaczenia/wylaczenia_biezace.xml

Po kliknięciu w odpowiedni  oddział znajdą Państwo szczegółowe informacje o obszarach, na których występują awarie oraz o szacowanym czasie przywrócenia zasilania. Uwaga – czas ten może ulec zmianie, a wynika to zarówno z czynników technicznych jakie mogą się pojawić w trakcie usuwania awarii jak i też z powodu warunków atmosferycznych.

Klientów zamieszkujących obszary, które znalazły się w naszym wykazie, prosimy czekać na usunięcie awarii. Strona z wyłączeniami aktualizowana jest na bieżąco.

Zgłoś poprzez formularz

Formularz zgłoszeniowy  dostępny jest na stronie http://www.energa-operator.pl/formularz_zgloszeniowy.xml Jego dokładne wypełnienie pozwoli na szybszą identyfikację miejsca awarii.

Ważne!   jeśli zauważą Państwo sytuację zagrażającą życiu (zwłaszcza zerwane przewody) prosimy o kontakt z numerem 991 (bezpłatny)  lub 801 456 456 (płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego). Bezpośredni kontakt telefoniczny, pozwala naszym służbom na pozyskanie w trakcie rozmowy dodatkowych informacji, które mogą mieć kluczowe znaczenie dla niezwłocznego podjęcia skutecznych działań. 

 

…lub wyślij SMS o treści AWARIA na numer 3991

Aby zgłosić przerwę w dostawie energii należy wysłać SMS o treści AWARIA na numer 3991 i dalej postępować zgodnie z otrzymanymi instrukcjami. SMSy trafiają do dedykowanego systemu, a następnie do centrum zgłoszeniowego, które równolegle przyjmuje zgłoszenia telefoniczne.

Po usunięciu awarii na numer nadawcy przesyłany jest SMS zwrotny informujący o przywróceniu napięcia. Jeżeli usterka nie została jednak usunięta, lub występuje np. brak jednej fazy, prosimy o ponowny kontakt np. za pomocą SMS lub formularza zgłoszeniowego umieszczonego na stronie internetowej spółki (http://www.energa-operator.pl/formularz_zgloszeniowy.xml

Ważne! Tak jak w przypadku formularza, w sytuacjach zagrożenia życia korzystaj z telefonicznego sposobu zgłoszenia – 991 lub 801-456-456.

Taką możliwość zgłoszenia usterki mają tylko odbiorcy w obszarze obsługiwanym ENERGA-Operator.

Albo zadzwoń na numery

991(bezpłatny)  lub
801 456 456(płatny zgodnie ze stawką operatora telekomunikacyjnego)  - gdy mieszkasz w okolicy graniczącej z innym operatorem systemu dystrybucyjnego
Ważne: jeśli zagrożone jest życie lub zdrowie, zadzwoń i postępuj zgodnie z nagranymi instrukcjami

W sytuacji awarii masowych uprzejmie prosimy o cierpliwość, gdyż jednocześnie może dzwonić bardzo wiele osób.

ENERGA

+ 0 głosów: 0 (0%) 0 -
Komentarze (0) portalenergia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy nie związane z tematem, wulgarne, obraźliwe, naruszające prawo będą usuwane (regulamin). dodaj komentarzbądź pierwszy!
treść komentarza