Pozyskiwanie i utrzymanie klienta w energetyce

1 lipca 2007 r. weszła w życie dyrektywa 2003/54/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 czerwca 2003 r., wprowadzając tym samym nowy typ umowy nazwanej umową kompleksową . Dzięki temu odbiorcy w gospodarstwach domowych nabyli uprawnienie zakupu energii od wybranych przez siebie sprzedawców. Nowe regulacje spowodowały przymus zmian zasad funkcjonowania na rynku energii, a tym samym stworzyły wiele możliwości jak i problemów w związku z koniecznością pozyskania klienta. Strategie dotarcia do klienta oraz sposoby budowy lojalności i długofalowych relacji z odbiorcami, to kluczowe wyzwania jakie stoją przed sprzedawcami.

Podczas dwudniowego warsztatu dowiedzą się Państwo o sposobach tworzenia konkurencyjnej oferty odpowiadającej na indywidualne potrzeby klientów. Wydarzenie, które odbędzie się w dniach 16-17 marca w Warszawie (Hotel Sheraton), stwarza możliwość poznania interesujących rozwiązań praktycznych i jest szansą na zdobycie gruntownej wiedzy dotyczącej pozyskania, a także utrzymania i obsługi klienta.

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:

Podczas warsztatu swoje prelekcje zaprezentują:

Łukasz Janiec (Psycholog, Trener biznesu, Coach),
Rafał Jarosz (KlinikaCallCenter.pl),
Krzysztof Jedziniak (A.T. Kearney),
Maciej Kroenke (Director, fernPartners),
Krzysztof Kwiecień (Ernst & Young Law),
Magdalena Pawłowska (INSOURCE Marketing and PR Agency),
Maciej Szambelańczyk (Of counsel, WKB Wierciński, Kwieciński, Baehr Sp. k.).

Więcej informacji: http://mmcpolska.pl/event/pozyskiwanie-i-utrzymanie-klienta-w-energetyce

Kontakt:
Katarzyna Kasjaniuk
Starszy Kierownik Projektu
tel: 22 379 29 22
e-mail: k.kasjaniuk@mmcpolska.pl