baza firm
zobacz firmyz branży
energetycznej
ogłoszenia
poznaj ofertęfirm i użytkowni-
ków serwisu
newsy
dowiedz sięco dzieje
się w branży
forum
poznaj opiniespecjalistów
i uzytkowników
kalkulatory
wylicz kosztyalternatywnych
źródeł energii
Opis stanowiska:
- Pierwszy poziom wsparcia technicznego użytkowników korporacyjnych
- Obsługa i administracja systemów wspomagających tłumaczenie
- Tworzenie raportów z otwartych/zamkniętych zadań
- Kontrola jakości
- Elementy zarządzania projektami lokalizacyjnymi
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość HTML, XML
- Umiejętności analityczne
- Pomysłowość, umiejętność i chęć rozwiązywania problemów technicznych
- Umiejętność znajdywania bugów oraz rozwiązań ich poprawy
Mile widziane:
- znajomość dodatkowych języków programowania
-Mile widziane doświadczenie w pracy z Online systemami wsparcia
OFERUJEMY:
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającym się oddziale renomowanej, międzynarodowej firmy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne pod okiem doświadczonych członków zespołu
- Zdobywanie doświadczenia w dziale technicznych i współpracę z innymi działami (tłumaczeń i zarządzania projektami)
- Aktywny udział w projektach międzynarodowych
- Atmosferę współdziałania
- Transparentny system awansów poziomych i pionowych
- Jasną strukturę
- Możliwości menedżerskie
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
Prosimy o zgłoszenia zawierające CV i list motywacyjny, w języku polskim i angielskim na adres: recruitment.poland@sdl.com. W temacie maila prosimy wpisać: tms
Więcej informacji o firmie można znaleźć na https://www.facebook.com/pages/SDL-Poland-Sp-z-o-o/33926971614 3994?ref=hl